Sunday, May 29, 2011

भदौ १४ - मेरो भबिष्यबाणी~~

अझै पनी ह्वा गाम तिर मिठे ज्योतिशीको भाईको छोरो भनेसी जस्लने नि चिन्छन्, हिङ नभएन हिङ् बाधेको टालो त हुँ नि, ल म पनी भबिष्यबाणी गर्दिम है त।

नालाएकहरुले जसो तसो ३ महिनाका लागी म्याद थपेछन त्यो पनी नयाँ सरकार बनाउने सर्तमा। पहिलो कुरा ठोकुवा गरेर भन्छु- यो म्याद संबिधान बनाउने म्याद हुदै होईन। हदै सम्म गरेछन भने, भदौ १४ सम्ममा नयाँ सरकारले पुर्णता पाउने छ। अनी हामीले बल्ल सरकारमा पुर्णता पायौ, अब संबिधान लेख्छौ भनेर फेरी अर्को उनिहरुको ईक्षा अनुसारको समय थप्नेछन्।

३ महिनाको ब्रेक डाउन पनी दिई हालौ है त -
  • १ महिना झल्लुले राजीनामा दिन लाई।
  • १ महिना को प्र.म. बन्ने भनेर छान्न लाई।
  • अनी बाकी रहेको एक महिना चाही प्र.म. छानेर प्रमुख मन्त्रालयको बाडफाड लाई।
  • भदौ १४ गते अन्तिम दिन चाही, दिउसो छोटा मोटा बाकी रहेका मन्त्रालयको भाग बन्डाम मिलाउने र राती १२ बजे ल अब समय संबिधान लेख्नका लागी हो भनेर समय थप्ने।
नोट: पुरा समचार पढेको छैन, टि्वट्मा साथीहरुले ३ महिना म्याद थप भो भनेको हिसाबले यो ब्लग लेख्न मन लागेको हो। मेरो कुरा छेउ न टुप्पोको लागेको भए माफ पाउ। :)

No comments:

Post a Comment